Selasa, 12 Mac 2013

Cepat masa Berlalu........

Asslamuailkum... syukur alhamdulillah Moga hari esok kita bangkit dengan jiwa penuh syukur kerana masih diberi kekuatan untuk berdoa. Alhamdulillah 'ala kulli hal rasa cepat masa berlalu.. dah pun bulan.. 3 aku dh x rajin plak tulis diari. aku.. ikut  mood plak nk  menulis... hari jumaat lalu 8 Mac 2013 aku pergi  kerumah kak anum  jenguk ma bakal mak mentua aku.. x lama lagi.. dari  balik kerja rehat mkn dengan family lepas tue gerak ambik tira kat shah alam... nk gi ambik  tira dh jem.. huuhhu kira sampai umah kakanum.. dah malam dalam kul 10.00 mlm sori yea.. najmi ku sayang... 
ma x sihat. 3bulan. stgh sbb sakit strok sebelah kiri.. kaki. x leh gerak . nk melawat kat kelantan jauh najmi kata ma datang kl so dgn masa  peluang yg ada aku. dgn family aku melawat dkt sri gombak umah kak najmi  kak anum.. ma datang kl sbb nk berubat ke melaka plak. sekarang nie ulang alik melaka kl ( sri gombak) harap ma cepat sembuh.. amin..  ya robbal alamin.... mudah- mudah..... mira 12.03.2013 selasa.....

Tiada ulasan: