Jumaat, 15 Jun 2012

special date untuk mira iaitu 2 Jun2012

2jun 2012 tarikh... keramat... ak nie... dh jadi tunang kepada syariful nadzmi muhammad.. iaitu sabtu.. malam ahad...  nerves.... time tue... aku.. tp alhamdulillah.. semua berjalan lancar.. walaupun.. byk.. yg melucukan.. dalam majlis.. pertunangan.. malam.. tue... heeehee.

nak tahu... apa yg lucu.... 

aku.. macam lipas kudunng

 time.. nk menuju ke mini pelamin.. yg di reka oleh kak yan.., mama , adik aku... heehee makcik aku.. kata macam berlari  anak pon ada heehee yake.. biasa lah tue.. time nerves..  first time.. alami... nyer... dalam... idup aku... ..apa pon.. aku sangat-sangat berterima kasih.. pada mama , kakyan terutama nyer.. dlm-dlm dier sarat mengandung... sudi.. tolong aku.. time tue... tq kak.yan...=)  ucapan terima  kasih.. pada maklong, ucu ety, makngah.. semua lah.. makcik-makcik aku.. n pakcik-pakcik.. yg byk tolong.. aku dalam majlis pertunangan aku... tq so much... semoga allah membalas nye... =

lagi... pada kawan.. yg sudi datang amy , nana nad n sauki  n ira n pakwe.. dier... tq so much...=)