Jumaat, 16 November 2012

mEmori.. maLam 15November 2012

Malam.. tadi... ada org jauh. datang... heeheee siape lagi kalau bukan ma rohani.. dgn kak anum, si najmi. dgn ank kak anum. danial.. aku.. pon masak special taw... chicken chop gitu.. dgn mee kari.... ( meekari.. mak tolong sekali.. ) huuhhuhhu.. sambil -sambil mkn.. borak.. ma n dgn ayh ku... bincang... perancang date.. kawen.. ku.. dgn si najmi.. huuhhuhu... x tarikh.. yg special yg aku.. nk tue.. dh.. penuh.. untuk aku booking dewan... so kena pinda tarikh lain.... tp masih dalam cuti sekolah.. lagi.... nk buat kat kuarters ma aku.. x muat.. parking.. susah.. jadi terpaksa buat kat dewan... so.. tarikh.. dh di conform... dua-dua pihak... oke... ^_~.

2 ulasan:

H.U.M.A.I.R.A berkata...

(^ _ ^)

Unknown berkata...

wahhh... dah kompom... jgn x jmput aku dah ler....hihi