Isnin, 9 Julai 2012

lagu untuk syariful nadzmi muhammad

Begini Caranya

*** Sam :
Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu

Yana :
Aku percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Sam :
Tapi aku masih belum mengenal mu

Yana :
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Sam :
Aku tahu di mana nak cari cinta mu
Di sini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yana :
Yang ku tahu ku cuba terbaik untuk mu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Sam :
Begini ...
Caranya bagi diriku

Yana :
Caranya bagi diri ku

Sam :
Tapi aku masih belum mengenal mu

Yana :
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Sam :
Aku tahu di mana nak cari cinta mu
Di sini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yana :
Yang ku tahu ku cuba terbaik untuk mu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Sam :
Aku tahu di mana nak cari cinta mu
Di sini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yana :
Yang ku tahu ku cuba terbaik untuk mu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Sam :
Begini ...
Caranya bagi diriku

Yana :
Caranya bagi diri ku